Загальні положення та умови

Умови використання, конфіденційність та використання файлів cookie.

Загальні положення та умови


("GTC")

1. Вступ

1.1. GTC

Levebee sro, зареєстрований офіс: Na Pankráci 322/26, Nusle, 140 00 Prague 4, IČ: 03362078, внесений до комерційного реєстру, який веде міський суд у Празі , Розділ C, Вставка 230690 (далі іменований «Постачальник»), є оператором програми під назвою Bee, розташованої на веб-сайті Постачальника https://www.vcelka.cz/cs/ або доступною як програмне забезпечення для кінцевих пристроїв користувачів через додаток Google Play або Apple Appstore (далі «Провайдер») та відповідні Служби обслуговування та підтримки додатків («Послуги»).

Ці Загальні положення та умови регулюють правовідносини, що виникають між Споживачем або Підприємцем (далі – «Замовник») і Провайдером шляхом договору, на підставі якого Провайдер надає Замовнику та Замовнику обраних користувачів. Додатка (далі – «Користувач») право на використання Додатка та Послуг (далі – «Угода»), все в обсязі та на умовах, визначених Угодою та Загальними умовами.

1.2. Інші правові норми

Відхилені положення в Договорі мають перевагу над формулюванням Загальних положень.

Правові відносини між Постачальником і Замовником прямо не врегульовані цими GTC або Контракт регулюються відповідними положеннями Цивільного кодексу, Кодексу або Закону про авторське право, а також GDPR, Закону про захист прав споживачів, Закону про захист персональних даних, Закону про певні послуги інформаційного суспільства, Закон про податок на додану вартість та відповідні правові норми.

1.3. Визначення та тлумачення

Наступні терміни мають таке значення в цих GTC:

«Програма»

має значення, наведене в Стаття 3.1;
«Твір про авторське право»

має значення, викладене в статті 4.1 .;
«Закон про авторське право»

означає Закон №. 121 / 2000 Coll., Закон про авторське право зі змінами;
«Ціна»

означає ціну, за якою Користувачеві буде дозволено використовувати Програму та Послуги, і яка також включає суму відповідні податку на додану вартість;
«Файли cookie»

означають текстові файли, які зберігаються на комп’ютері чи іншому електронному пристрої у зв’язку з використанням Додатка та які дозволяють аналізувати використання веб-інтерфейс;
«Користувач»

означає Клієнта та інших осіб, яким Клієнт надав доступ до свого Облікового запису Клієнта;
«GDPR»

означає Регламент (ЄС) № 2016 Європейського Парламенту та Ради / 679 від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб щодо обробки персональних даних а також про вільне переміщення таких даних та про скасування Директиви 95/46/ЄС;
«Ліцензія»

має значення, наведене у статті 4; означає пропозицію щодо укладення договору із Заявником;
«Цивільний кодекс»

означає Закон № 89/2012 Зб., Цивільний кодекс зі змінами;
«Підприємець «

означає особу, яка не є Споживачем, особливо ті особи, які при укладенні Договору, якщо його предмет пов’язаний з особистим бізнесом, виробничою чи подібною діяльністю цієї особи, та в інших переговорах з Провайдером, несуть здійснювати прибуткову діяльність за власний рахунок і відповідальність у комерційний чи подібний спосіб, з наміром робити це систематично, або особами, які роблять це від імені чи від імені такої особи;
«Постачальник»

означає Levebee sro, з зареєстрованим офісом за адресою Táborská 940/31, Прага, поштовий індекс 14000, IČ: 03362078, внесений до Комерційного реєстру, що ведеться Муніципальним судом у Празі, розділ C, вставка 230690; 
«Робочий день»

означає такий ý день, який не припадає на суботу чи неділю і не є державним святковим днем ​​або іншою державою, визнаною державним святом у Чеській Республіці;
«Скарга»

має значення викладені в статті 6.4 .;
«Послуги»

означає послуги з обслуговування та підтримки, безпосередньо пов’язані з роботою Програми;
«Угода»

має значення, викладене в статті 1.1 .;
«Договірна сторона»

означає, залежно від контексту, особу Постачальника або Замовника;
«Споживач»

означає фізичну особу, яка при укладанні та виконанні Договорів та інших переговорів з Провайдером діє поза межами своєї господарської діяльності або поза межами самостійного виконання своєї професії;
«Безкоштовно зразок»

має значення, викладене у статті 3.3. лист і);
«GTC»

означає ці Загальні положення та умови;
«Запрошення»

означає запрошення Заявника Провайдеру зробити індивідуальну пропозицію;
«Заявник»

означає Споживачів або Підприємців, які зацікавлені в укладенні Договору,
«Замовник»

означає особу, яка уклала договір з Постачальник відповідно до статті 2.2. Угода;
«Обліковий запис клієнта»

означає обліковий запис, створений Клієнтом у Додатку для використання Програми та Послуг;
«Закон про податок на додану вартість»

означає Закон № 235/2004 Зб., Про податок на додану вартість зі змінами,
«Закон про деякі інформаційні послуги»

означає Закон № 480/2008 Сб. , Про певні послуги інформаційного суспільства та про внесення змін до деяких законів із змінами;
«Закон про захист персональних даних»

означає Закон № 101/2000 Зб., Про захист персональних даних , зі змінами;
"Закон про захист прав споживачів"

означає Закон № 634/1992 Coll. про захист прав споживачів зі змінами;
"Закон про бухгалтерський облік"
означає Закон № 563/1991 Coll. про бухгалтерський облік із поправками.


Залежно від контексту, визначення, що містяться вище, а також будь-які інші форми однини включають множину та чоловічий рід включає жіночий рід, і навпаки, і застосовується mutatis mutandis до визначень однини та множини.

2. Договір

2.1. Предмет Угоди

Уклавши Угоду, Постачальник зобов'язується надати Користувачам право використовувати Додаток і Сервіси в обсязі та на умовах, зазначених в Угоді, особливо в Статті 3 і 4 GTC, і Замовник зобов'язується сплатити Ціну за надання цього дозволу встановлює Провайдер, якщо Угодою не передбачено, що використання Додатка та Сервісів погоджено як безкоштовне.

Замовник також зобов'язується забезпечити дотримання Угоди іншими Користувачами. Замовник несе відповідальність за будь-яке порушення цими особами зобов'язань, що випливають з Договору, як ніби він сам порушив відповідні зобов'язання. Так само, якщо Користувач здійснює певну дію через Обліковий запис Клієнта, ця дія є обов’язковою для Клієнта з точки зору Угоди.

Надалі Клієнт зобов’язується в разі використання Програми або інше виконання цієї Угоди необхідна згода інших Користувачів, або їхні законні представники, одержують цю згоду та документують її Провайдеру на запит, якщо ці особи не надають її безпосередньо Провайдеру.

2.2. Укладення Договору

а) шляхом реєстрації в Додатку

Договір укладається шляхом реєстрації Замовника в реєстраційному інтерфейсі Додатка.

Замовник реєструється шляхом заповнення основних реєстраційних даних, якими є ім'я, прізвище, електронна адреса Замовника та обраний Замовником пароль. Адреса електронної пошти та пароль пізніше використовуються для доступу до Клієнта та інших Користувачів у Додатку.

Через реєстрацію Клієнт підтверджує, що ознайомився зі змістом цих Загальних положень, розуміє їх у повному обсязі та чітко погоджується з усіма правами та обов’язками, що випливають із них. Споживач заявляє, що ознайомився з наданою йому інформацією, яка зазначена у статті 7 цих Загальних положень та умов.

При реєстрації Замовник також надає згоду на обробку персональних даних та надсилання інформації та маркетингу. повідомлення на надану ним адресу електронної пошти. , все в обсязі та на умовах, визначених статтею 8 цих Загальних положень.

Укладаючи Договір, Замовник вимагає від Провайдера розпочати виконання своїх зобов’язань, що виникають з Договору відразу після його укладення, тобто до настання строку розірвання Договору згідно зі статтею 2.4 цих Загальних положень

Після належної реєстрації Замовник має право створити обліковий запис читання для себе або інших Користувачів у додатку. Використання Користувачем Програми лише на підставі реєстрації є безкоштовним.

б) на підставі індивідуальної пропозиції

Кандидат має право запросити Провайдер зробити індивідуальну пропозицію щодо укладення Договору (далі «Дзвінок»). Запрошення можна зробити телефоном, електронною поштою або в письмовій формі за допомогою контактних даних Провайдера, розташованих у Заявці на вкладці «Контакти», або інших контактних даних Провайдера, які Провайдер повідомляє Заявнику для відправлення Запрошення.

Запрошення повинно містити в першу чергу ідентифікаційні та контактні дані Кандидата, принаймні загальну специфікацію вимог Кандидата та, якщо є, іншу інформацію, яку Кандидат або Постачальник вважатиме за доречну або необхідну для підготовки окремої пропозиції. . У разі, якщо деякі з цих даних не зазначені в Запрошенні, Провайдер має право вимагати їх доповнення.

Провайдер після отримання Запрошення або для доповнення надіслати Кандидату на адресу, зазначену в Запрошенні, індивідуальну пропозицію, як правило, у формі податкового документа (далі – Оферта), що містить, зокрема, уточнення предмета Договору, його Ціну. і посилання на ці GBTC. Однак Провайдер не зобов’язаний відповідати на Запрошення Заявника. Цим Постачальник виключає можливість прийняття Оферти зі змінами.

Педагогіко-психологічні консультаційні центри або подібні організації, а також бібліотеки в Чеській Республіці, Постачальник готовий дозволити тимчасове використання Додатка під час здійснення своєї діяльності безкоштовно, без обмежень і майбутніх зобов'язань, крім за зобов'язання терпіти публікацію їх довідкових даних у Заявці. Щоб врахувати цей факт у Оферті, із Запрошення має бути зрозуміло, що Заявник є одним із перерахованих суб’єктів, наприклад, надіславши Запрошення на адресу, зазначену в Заявці у вкладці «Для бібліотек», або шляхом заповнення форми, розташованої в Заяві в розділі «Педагогічні-психологічні консультації».

2.3. Зміна Договору

Зареєстрований Клієнт має право змінити Договір таким чином, щоб замість права користуватися безкоштовним варіантом Додатка та Послуг відповідно до статті 3.3. лист a) GTC надасть Користувачам або деяким з них можливість використовувати один із платних варіантів Додатка та Сервісу, зазначених у Статті 3.3. під листом b) GTC або розширення права на використання будь-якого з цих варіантів Додатка. Ці зміни набувають чинності щодо конкретних Користувачів після закінчення періоду, зазначеного в Статті 3.3. лист а) або б) Загальних положень умов, для яких тривав дозвіл відповідного Користувача на використання попередньої версії Додатка, але не раніше дати сплати Ціни.

Клієнт зробить зміну, вибравши необхідний варіант і термін дії/Ліцензію для конкретного Користувача, і сплачує Ціну.

Будь-які інші зміни до Угоди повинні бути індивідуально погоджені та підтверджені сторонами в порядку, визначеному для укладання Договору на підставі індивідуальної пропозиції, особливо якщо Договір також був укладений таким чином.

Постачальник залишає за собою право змінювати умови використання Додатка та надання Послуг у розумному обсязі, зокрема обсяг можливого використання Додатка чи Послуг, і Замовник завжди бути поінформованим про цю зміну на адресу електронної пошти. Нові умови набувають чинності та набирають чинності протягом 30 днів з моменту їх опублікування в інтерфейсі програми та надсилання інформації про зміну Замовнику, якщо Замовник не відхилить зміни, скасувавши реєстрацію або іншим чином повідомивши Постачальника про те, що він відхиляє зміни та Угоду.

Однак Постачальник не має права змінювати Договір таким чином з причини, яку він повинен був передбачити при укладенні Договору, або через зміну особистих або майнових умов Провайдер.

2.4. Термін дії та припинення дії Договору

Договір укладається на певний строк, з дня його укладення одним із способів, зазначених у статті 2.2. вище до анулювання облікового запису клієнта. Це не впливає на право Договірних Сторін відмовитися від Договору відповідно до відповідних положень Цивільного кодексу.

Споживач має право відмовитися від Договору протягом чотирнадцяти днів з дня підписання Договору. його укладення.

Відповідно до процедури, описаної в попередньому абзаці, також можна використовувати форму для відмови від Договору, розташовану в Додатку на вкладці Налаштування / Підтримка або додану до Оферти. . Провайдер підтвердить Споживачеві на його електронну адресу, надану Споживачем під час реєстрації відповідно до ст. а) або Заклик згідно ст.2.2 поз. б) прийняття Споживачем відмови від Договору без невиправданої затримки після його доставки Постачальнику.

Якщо Споживач реалізує право відмовитися від Договору згідно з попередніми пунктами, встановлений термін відкликання вважається збереженим, якщо Споживач надсилає його Провайдеру під час цього повідомлення про те, що він відмовляється від Договору.

У разі відмови від Договору Постачальник поверне кошти Замовнику, відп. сплачена Ціна, отримана від нього за Договором, сума якої буде зменшена на суму, що відповідає вже наданому виконанню, в тому ж порядку, що і отримано від Замовника.

3. Специфікації додатків і послуг

3.1. Технічні характеристики та робота програми

Програма діє як індивідуальний тренер читання і служить насамперед для покращення рівня читання, допомагаючи при труднощах читання, включаючи дислексію. Таким чином, додаток допомагає підвищити ефективність і якість читання Користувачів.

Програма розроблена у співпраці зі спеціальними викладачами та поєднує їхній досвід із масштабованістю та іншими перевагами комп’ютерного додатка. Практика викладання та читання в Додатку базується на десятиліттях перевірених і використовуваних методів навчання цій навичці, а також нових форм навчання, що дозволяють використовувати інтерактивне онлайн-середовище, все відповідно до потреб конкретних Користувачів.

Після заповнення необхідних даних користувач має можливість пройти діагностику навичок читання, на основі якої йому автоматично пропонується перелік вправ для його індивідуальних потреб. Результати вправ у поєднанні з суб’єктивною оцінкою їх складності використовуються для адаптації окремих вправ або всього переліку вправ відповідно до поточних навичок Користувача.

Однак, з урахуванням індивідуальних фізіологічних і розумові настрої кожної людини, здатної досягти цих покращень у своєму читанні. Повідомлені значення покращень є реалістичними оцінками, заснованими на 1) попередніх результатах користувачів Додатка, 2) теоретичних джерелах професійних авторів та досвіді експертів, залучених до розробки Програми, і 3) припущенні, що кожен Користувач щиро зацікавлений у вдосконаленні своїх навичок читання, якості читання та в тому, що для цих цілей він без різниці та в повній мірі дотримується всіх рекомендацій та уроків, які він отримує в Додатку та інших наданих матеріалах.

3.2. Використання Програми та надання Послуг

Додаток надається Користувачам через загальнодоступний Інтернет. Для безперебійної роботи Програми Постачальник рекомендує Microsoft Windows, Linux або Apple MacOS з Інтернет-браузером Google Chrome або Mozilla Firefox в останній доступній версії, або для планшетних версій Додатка операційні системи Android у версіях 5 і новіших або iOS у версії 11 і пізніших. />
У рамках наданих Сервісів Постачальник зобов'язується захищати сервери додатків на стороні Провайдера, використовуючи стандартний захист сервера, що пропонується поточним оператором сервера (мінімальне використання надійних паролів і брандмауер), і гарантує що не буде
  • Витоки інформації, спричинені використанням Програми;
  • зловживання, пошкодження, втрата інформації або документів, що використовуються Користувачем у Додатку, включаючи інформацію про прогрес Користувача в навчанні;
  • для витоку інформації про окремих користувачів.
3.3. Варіанти Програми та Сервісів

Після належної реєстрації Замовник має право позначити осіб Користувачів з обліковим записом читача. Ці особи мають можливість користуватися Додатком та Сервісами таким чином, якщо інше не зазначено для окремих варіантів Додатка та Сервісів, або в описі цих варіантів, розміщеному в Додатку.

а) Безкоштовний зразок

Укладаючи Угоду, Замовник завжди отримує право на використання безкоштовної версії Додатка, так званого Безкоштовного зразка (надалі – «Безкоштовний зразок»). У рамках безкоштовного зразка кожен Користувач, якому Клієнт відкриває обліковий запис читача в Додатку, має право використовувати всі доступні навчальні матеріали та вправи, включені в Додатку, у повному обсязі протягом семи (7) днів з дати укладення Договору. Таким чином користувачі отримають можливість безкоштовно ознайомитися з роботою Програми протягом певного періоду часу. Послуги також надаються як частина безкоштовного зразка, але без гарантованого часу відповіді.

Стосовно безкоштовного зразка, Постачальник залишає за собою право обмежити або припинити дію безкоштовного зразка. Зразок у будь-який час.

б) Платні версії Додатка

Замовник може вибрати інший варіант Додатка та Послуг Провайдера, опис яких міститься в Додатку, та змінити Ціна за одну з них для конкретного Користувача діючий Договір.

Опис цих варіантів завжди включає обсяг і спосіб можливого використання Користувачем Програми та Сервісів (в іншому обсязі та в такий самий спосіб, як і Безкоштовний Зразок) тривалість можливості використовувати Програму та Послуги (зазвичай 1 місяць, 6 місяців або 1 рік) у такому обсязі та вказівку Ціни. Якщо опис окремих варіантів Додатка та Сервісів у Додатку не вказано, ці Загальні положення та умови наведені нижче.

У межах цих варіантів особи, які використовують Програму протягом певного періоду часу, завжди мають можливість користуватися Сервісами з гарантованим часом відповіді, тобто часом між реєстрацією запиту на підтримку в сповіщенні про пропозицію його вирішення.

3.4. Обмеження щодо можливості використання Програми та Сервісів

Постачальник має право перервати роботу сервера Провайдера або інших пристроїв, які впливають на властивості Додатка чи Сервісів, узгоджені в Угоді. , особливо їх функціональність, у необхідний період, якщо необхідно виконати технічне обслуговування або модифікацію цих пристроїв, а також у випадку, якщо робота Програми надмірно (наприклад, непропорційно високий трафік) обмежує сервер, на якому вона розташована

У разі недоступності Додатка або Сервісів для Користувачів, або несправності деяких їх частин з причин на стороні Провайдера, яким Провайдер об’єктивно може запобігти і може бути справедливим запитом, Замовник має право реалізувати права від неповноцінного виконання, як зазначено у статті 6. GTC. Для цих цілей Додаток вважається недоступним для Користувачів лише з моменту, коли Замовник повідомляє Провайдера про цю недоступність.

Такою причиною є, наприклад, обслуговування Додатка або перебої в роботі сервера Провайдера. або інші засоби на довше, ніж необхідно, оновлення програми або іншу дію, яка вимагає її тимчасового вимкнення. Причини недоступності Додатка з боку Провайдера, з іншого боку, не включають фактори, які не залежать від можливого впливу Провайдера, результат програмного або апаратного забезпечення сторонніх розробників, запланованого відключення послуги або інших тимчасових або постійних непередбачуваних і непереборних. перешкоди, незалежні від волі Провайдера.

Провайдер сповіщає Замовника про заплановані відключення послуги, про які йому стане відомо, і в результаті чого Додаток буде недоступним більше 8 годин, щонайменше за 3 дні. Постачальник інформує Клієнта про інші причини призупинення роботи та її причини без зайвої затримки після того, як дізнався про них.

Користувачі не мають права використовувати Додаток або Послуги способом, який може завдати шкоди для Постачальником або іншими особами. порушувати права цих осіб або можливість використання Програми та Послуг іншими особами, або іншими способами, для яких Програма явно не призначена (наприклад, надсилання, обробка або пересилання небажаної чи рекламної пошти ) буде обмежено.

Якщо Постачальник на законних підставах створює враження, що будь-який із Користувачів використовує Додаток або Послуги несанкціонованим способом, порушує умови Ліцензії (див. Статтю 4) або іншим чином порушує Угоду, він може після попереднього повідомлення Замовника, надісланого на адресу електронної пошти, обмежити Ліцензію або, в крайньому випадку, відмовитися від Угоди, навіть скасувавши створений Обліковий запис Клієнта.

У необхідних випадках, заслуговуючих на особливу увагу, якщо Провайдер виявить, що один із Користувачів суттєво порушує умови Угоди або використовує Додаток з порушенням правових норм, він має право відмовитися від Угоди. без попереднього повідомлення або вжити інших відповідних дій.

4. Ліцензія

4.1. Ліцензування

Клієнт визнає, що Програма та певні Служби або їх компоненти захищені авторським правом відповідно до законодавства про авторське право та інших законів про інтелектуальну власність та міжнародних договорів. Провайдер є виконавцем майнових прав на ці авторські твори або їх частини на підставі договірних відносин Провайдера з авторами.

Уклавши Угоду, Провайдер надає Користувачам ліцензію на використання Додаток, Послуги або (надалі – «Авторська робота» та «Ліцензія»), все в обсязі та на умовах, зазначених у користувальницькому інтерфейсі Програми, Угоді та цих Загальних положеннях умов (особливо у статті 3 вище).

4.2. Обсяг ліцензії

Користувачі мають право використовувати твір авторського права у доступній для них формі в такому обсязі та для таких видів використання, які необхідні для досягнення мети Угоди. Ліцензія погоджується як невиключна, територіально необмежена та на період дії Договору, але не довше, ніж строк дії права власності авторів.

Якщо інше не зазначено в Угоді, Користувачі не мають права відтворювати, поширювати, здавати в оренду, позичати, надавати іншим особам або іншим чином перевищувати кількість або інший обсяг його можливого використання, погоджений в Угоді без письмова згода Провайдера. Без цієї згоди вони також не мають права користуватися особистими правами авторів, зокрема на будь-які зміни чи інше втручання у творчість Автора, на приєднання до іншого твору чи на включення до колективного твору, на персоналізацію авторства автора. Автор, щоб змінити або змінити назву авторів, , використовувати Авторський твір у спосіб, який зменшує його цінність для Постачальника. У разі виникнення будь-яких сумнівів щодо можливого використання Авторського твору, Замовник зобов’язаний запросити інструкцію Постачальника і до отримання відповіді право на використання Авторського твору поширюється меншою мірою.

4.3. Додаткові умови Ліцензії

Користувачі не зобов’язані використовувати Ліцензію і не мають права передавати права, що є частиною Ліцензії, будь-якій третій стороні, повністю або частково, або субліцензувати їх.

Постачальник також надасть Замовнику всі документи та інформацію, необхідні для виконання Ліцензії. Замовник не має права виконувати будь-яку повторну компіляцію, перетворення, зворотний аналіз або інші операції зворотної інженерії роботи Автора.

5. Умови оплати

5.1. Ціна

Ціна кожного варіанта програми вказана в інтерфейсі програми. Користувачам дозволяється використовувати лише платні варіанти Додатка та Послуг у момент оплати Ціни через електронний платіжний шлюз, розташований в інтерфейсі Додатка, якщо Постачальник не домовиться про інше із Замовником.

зробити його доступним в електронній версії безпосередньо в Додатку

Ціна не включає витрати Користувачів, необхідні для підключення до Інтернету. Користувачі зобов’язані самостійно нести ці витрати.

5.2. Регулярні платежі

Якщо ви використовуєте регулярну місячну підписку, платіж за Včelka буде вираховуватися один раз на місяць.

Інформація про платіжну картку буде надійно зберігатися лише з боку GoPay - нашого постачальника платіжних послуг. GoPay обробляє дані платіжних карток відповідно до міжнародного стандарту безпеки PCI-DSS Level 1 (найвищий рівень безпеки даних у фінансовому секторі).

Згоду на зберігання даних та регулярний платіж можна скасувати будь-коли час.

6. Порядок розгляду скарг

6.1. Відповідальність Постачальника за дефекти

Постачальник несе відповідальність перед Замовником за те, що Додаток має характеристики, зазначені в Угоді, та надається Замовнику на узгоджених умовах.

Якщо Програми або Послуги у розумінні статті 3.4. Загальні положення та умови недоступні з причин з боку Постачальника, яким Постачальник об’єктивно може запобігти і можуть бути справедливо запитані, якщо вони не відповідають опису, наведеному в інтерфейсі програми, в Угоді чи цих Загальних положеннях умов або якщо вони не надано Замовнику протягом узгодженого терміну.

6.2. Обмеження відповідальності Постачальника за дефекти

Постачальник не несе відповідальності за будь-які дефекти в Додатку або Послугах або їх частинах, а також за шкоду (включаючи втрату даних, несанкціоноване проникнення в Клієнта Обліковий запис, втрата даних та інформації про навчання процедури), якщо дефекти також були викликані

а) в результаті неналежного використання Користувачем (наприклад, непрофесійне втручання в постачання системи та програмного забезпечення та середовище, або створення, завантаження чи підключення невідповідного вмісту тощо);

б) несумісність або проблемна функціональність Додатка, Послуг або їх частин з комп’ютерними програмами та апаратним забезпеченням, які не зазначені як сумісні з Додатком в Угоді або в Додатку, або які Постачальник має не рекомендується у зазначених місцях; />
в) неправильне використання Програми, Сервісів або нефункціональне підключення до Інтернету з боку Користувача;

г) недостатня безпека обліковий запис Користувача, атака на локальну мережу цих осіб або їх комп’ютери комп’ютерними вірусами (шпигунськими, шкідливими програмами тощо), хакерськими атаками чи іншими подібними зовнішніми атаками;

д) повідомлення про неправильне або неоднозначні дані для Користувача,

е) неправильне функціонування технічного обладнання, операційної системи чи мережі Користувача, або програм інших виробників, які працюють одночасно з Додатком або впливають на його правильну роботу;

ж) форс-мажор, наприклад, воєнний стан, зміни в законодавстві, внаслідок яких виконання Контракту стане істотним для Постачальника більш складні, стихійні лиха або інші надзвичайні непередбачувані та нездоланні перешкоди, що виникають незалежно від волі Постачальника, виявляються пізніше, а потім без зайвої затримки після того, як Замовник мав можливість з’ясувати недоліки, відповідно до § 1921 Цивільного кодексу. У такому випадку Постачальник заперечує проти відкладеної скарги, і суд згодом не надасть Замовнику право на неякісне виконання.

6.3. Права на неповне виконання

У разі неякісного виконання Замовник має право виправити та поширити право на використання відповідної версії Програми на тих Користувачів, які були обмежені дефект у використанні Додатка протягом певного періоду часу, який тривав дефект.

Споживач має наступні права щодо дефектного виконання залежно від того, чи можна усунути дефект чи ні. Якщо дефект можна усунути, Споживач має право (i) виправити та поширити право на використання відповідної версії Додатка на тих Користувачів, яким було обмежено використання Додатка через дефект, на період дефект, або (ii) розумна знижка з ціни. Якщо дефект не може бути усунений, і Програма не може бути використана належним чином для цього, Споживач може (i) відмовитися від Контракту або (ii) вимагати розумну знижку з Ціни.

6.4. Забезпечення неповноцінних прав

Замовник зобов'язаний повідомити Постачальника про будь-які недоліки без зайвої затримки після того, як він зміг виявити їх під час своєчасної перевірки та з достатньою ретельністю.

Замовник повідомляє Заявку про недоліки та користується вибраним правом у зв'язку з неякісним виконанням, що виникло відповідно до статті 6.3. шляхом письмового сповіщення або будь-яким іншим способом, який дозволить Постачальнику однозначно ідентифікувати Клієнта, особливо по телефону, електронній пошті або в письмовій формі на адресу для листування, або через інші контактні дані Постачальника, розташовані в Заявці в розділі «Контакти». вкладка (далі «Скарги»). >
У рамках Скарги Замовник повинен вказати виявлений недолік або описати, як саме він проявляється. Постачальником вважається день, в який була доставлена ​​Скарга з описом недоліків або їх проявів, щоб проінформований дефект міг бути розглянутий Провайдеру.

Постачальник видасть Замовнику відповідним чином (з урахуванням форми Скарги) підтвердження, що містить інформацію про те, коли він висунув свої претензії, який зміст Скарги та який спосіб розгляду Скарги вимагає Замовник, а згодом також підтвердження дату та спосіб розгляду скарги, включаючи підтвердження ремонту та його тривалості, або письмове обґрунтування.

Постачальник приймає рішення по Скарзі без невиправданих затримок, у складних випадках не пізніше трьох робочих днів з дати її звернення. Цей період не включає розумний час, необхідний для професійної оцінки дефекту.

Претензії, включаючи усунення недоліків, повинні бути врегульовані без невиправданих затримок, не пізніше 30 днів з дати скарги, якщо Постачальник і Замовник не домовляться про більший термін. Закінчення цього терміну марно вважається істотним порушенням Угоди.

7. Інформація про споживача

Серед іншого, згідно з цією статтею Загальних положень, Постачальник виконує свої інформаційні зобов’язання щодо Споживача, що випливають із положень § 1811, § 1820 та § 1826 Цивільного Кодекс та Закон про захист прав споживачів 
Особистість та адреса Постачальника, в тому числі адреса для доставки електронної пошти, зазначені у статті 1.1 цих Загальних правил, а також у Заявці. Опис наданого виконання наведено у статті 3 GTC та в Заявці або в Оферті, включаючи всі інші специфікації, такі як спосіб виконання Договору Постачальником або дані про функціональність цифрового контенту. та заходи його технічного захисту.

Ціна, спосіб оплати та будь-які витрати чи збори, пов'язані з предметом виконання, зазначені у статті 5 GTC. Відомості про права, що виникають у зв’язку з неякісним виконанням, та умови їх реалізації містяться у статті 6 ГТС. Дані про термін дії Договору та можливості його розірвання наведені в статті 2.4 ОУ, включаючи вказівки Споживачеві про його право відмовитися від Договору, усі умови, терміни та процедури для реалізації цього права, особливо про можливість використання форми відкликання, розташованої в Додатку на вкладці Налаштування / Підтримка або підключеної до Меню

Договір зазвичай укладається за допомогою засобів дистанційного зв'язку. Витрати на використання засобів дистанційного зв’язку у зв’язку з Договором несе сам Споживач. Угода також може бути укладена в перекладі на інші мови або на інші мови, однак чеська версія Угоди завжди буде додана, і у разі сумнівів щодо змісту Угоди, чеська версія Угоди матиме перевагу. . Дані щодо Договору, включаючи ці Загальні положення та умови, зберігаються в Додатку, і Споживач має доступ через реєстрацію.

З будь-якими скаргами на поведінку Постачальника, що не відповідає Закону про захист прав споживачів, Споживач має право звернутися до наглядового органу, яким є Чеська інспекція торгівлі.

/>
У разі виникнення спору між Постачальником і Споживачем у зв’язку з Договором, Споживач має право звернутися до Чеської інспекції торгівлі з зареєстрованим офісом: Štěpánská 15, Прага 2, Інтернет-адреса www. coi.cz та https://adr.coi.cz/cs, як орган позасудового врегулювання споживчих спорів. Усі деталі щодо можливості позасудового вирішення спорів можна знайти на веб-сайті Чеської інспекції торгівлі.

8. Обробка персональних даних

8.1. Згода на обробку персональних даних

Для цілей статті 8 Замовник, відп. Користувачем розглядається лише фізична особа, оскільки на персональні дані юридичних осіб не поширюються ні GDPR, ні Закон про захист персональних даних.

Установивши відповідний прапорець під час реєстрації, Замовник надає свою згоду на обробку персональних даних Провайдером, в обсязі та з метою, зазначеними у статті 8.2. лист б) цієї статті, а також згоду на використання з цією метою Провайдером та уповноваженими ним особами даних електронного контакту Замовника. При цьому Замовник заявляє, що надані ним дані є правдивими, точними та повними, надаються добровільно, а також що він обізнаний зі своїми правами, зазначеними у статті 8.5. Загальні положення та умови.

Замовник визнає, що без обробки персональних даних з метою укладання та виконання Договору згідно зі статтею 8.2. лист а), наукове дослідження за листом в) та виконання юридичних зобов'язань Провайдера згідно листа d) нижче не можна укласти Контракт, але дає згоду на обробку для маркетингових та комерційних цілей відповідно до статті 8.2. лист б) нижче має право не надавати та не анулювати в будь-який час, не впливаючи на можливість укладання або виконання Угоди.

Замовник, який дав згоду Постачальнику відповідно до попереднього пункту, має право відмовитися цю згоду в будь-який час, а саме навіть лише частково, у будь-якій формі, з якої Постачальнику буде зрозуміло, що це Замовник або інша особа, яка має право робити це від імені Замовника.

8.2. Мета та обсяг обробки персональних даних

Оператор обробляє персональні дані Користувачів відповідно до Закону про захист персональних даних, Закону про певні послуги інформаційного суспільства та GDPR для цілей 
а) переговори щодо укладення Договору та реалізації прав та обов'язків за Договором;

б) маркетингові та інші ділові комунікації, зокрема інформування Замовника про інші продукти та послуги Постачальника та третіх сторін;
 в) наукові дослідження з метою покращення та розвитку Застосунку та якості Послуг, особливо за допомогою машинного навчання, а саме можливості Додаток для автоматичного розпізнавання якості читання на основі результатів окремих Користувачів під час використання Програми, їхніх процедур навчання та звукозаписів читання слів і речень окремими Користувачами;

г) виконання юридичні зобов'язання Провайдера;

для цілей, зазначених у листі (a) і (б) вище в межах:
  • ім’я та прізвище або ім’я Клієнта;
  • електронні адреси клієнтів;
  • IP-адреси клієнтів;
з метою, зазначеною в в) вище також у межах:
  • інші персональні дані, пов'язані з використанням Додатка, які Постачальник отримує від Замовника, є переважно результатами окремих Користувачів під час використання Додатка, навчальних процедур та аудіозаписів слів і речень окремими Користувачами, або дані про операції, що відбуваються на пристроях, якими користуються Користувачі на підставі Угоди, а також файли cookie в межах захисту, обраного Користувачем під час використання Програми;

і з метою під г) вище в межах
  • дані, передбачені відповідними нормативно-правовими актами, що діють на Провайдера, особливо в рамках Закону про бухгалтерський облік, відповідно до якого Провайдер зобов’язаний обробляти всі бухгалтерські документи та бухгалтерські записи.

8.3. Спосіб обробки персональних даних

Постачальник обробляє персональні дані згідно з цією статтею як автоматизованими засобами в інформаційних системах Провайдера, так і вручну, у спосіб, що забезпечує належну безпеку персональних даних, включаючи їх захист. З цією метою Провайдер використовує, зокрема, такі технічні та організаційні заходи для захисту персональних даних від несанкціонованої або незаконної обробки та від випадкової втрати, знищення чи пошкодження:
  • Захищене паролем онлайн-сховище з обмеженим доступом
  • Двофакторний захист доступу до бази даних
  • Шифруйте вихідні дані та резервні копії всіх сховищ і баз даних
  • Зберігання всіх документів і резервних цифрових сховищ у замкнених приміщеннях Постачальника
Обробка вручну виконується працівниками Провайдера або стороннім обробником, обраним Провайдером, про особу якого Провайдер повідомляє Замовника. Усі особи, які контактують з персональними даними відповідно до цієї статті, зобов’язані дотримуватися конфіденційності.

8.4. Період обробки персональних даних

Персональні дані обробляються Провайдером з метою, зазначеною в листі а) сума на період дії прав та обов'язків за Договором, зазвичай до анулювання Рахунку Клієнта, з метою, зазначеною в листі б) вище протягом десяти (10) років з дати надання персональних даних або до відкликання згоди на їх обробку Замовником з метою, зазначеною в листі (c) суму на період цього наукового дослідження та для мети, зазначеної в (а); г) сума за період, передбачений відповідними нормативно-правовими актами (згідно із Законом про бухгалтерський облік, обов’язок вести бухгалтерський облік та бухгалтерську документацію протягом 5 років).

8.5. Права осіб, персональні дані яких обробляються Провайдером

Провайдер надаватиме особам, персональні дані яких обробляються Провайдером, на їх запит відповідно до наступних пунктів, інформацію про заходи прийняти без невиправданих затримок і в будь-якому випадку протягом одного місяця з дати отримання запиту.

Цей термін може бути продовжений ще на два місяці за необхідності та враховуючи складність та кількість заявок. Постачальник інформує запитувача про будь-яке таке продовження протягом одного місяця з дня отримання запиту разом із причинами відстрочки.

Якщо заявка була подана в електронному вигляді, інформація також буде надана в електронній формі. На вимогу заявника інформація може бути надана в усній формі за умови встановлення особи заявника іншим способом. Усі запити, заперечення тощо можна зробити через Заявку.

Якщо Постачальник не вживає запитуваних заходів, він негайно повідомляє заявника про причини не вжиття заходів та можливість подати заявку. подати скаргу до контролюючого органу протягом місяця з дня надходження до органу та звернутися за судовим захистом.

Усі комунікації та всі дії Провайдера згідно з цією статтею Загальних положень та умов здійснюються безкоштовно. Однак, якщо запити є явно необґрунтованими або непропорційними, оскільки вони повторюються, Постачальник має право на
  • стягувати розумну плату з урахуванням адміністративних витрат, пов’язаних із наданням необхідної інформації чи зв’язку чи виконанням дій
  • або відхиліть запит.
Якщо Провайдер має обґрунтовані сумніви щодо особистості заявника, він/вона може запросити додаткову інформацію, необхідну для підтвердження його/її особи.

а) Право доступу до персональних даних
Особи, персональні дані яких обробляються Провайдером, мають право отримати підтвердження від Провайдера, обробляються чи не обробляються персональні дані, що їх стосуються, і якщо вони обробляються, вони мають право отримати доступ до цих персональних даних та інформації про такі факти:

  • цілі обробки;
  • відповідні категорії персональних даних;
  • одержувачі або категорії одержувачів, яким були або будуть розкриті персональні дані, зокрема одержувачі в третіх країнах або в міжнародних організаціях;
  • запланований період, протягом якого будуть зберігатися персональні дані, або, якщо це неможливо визначити, критерії, які використовуються для визначення цього періоду;
  • наявність права вимагати або заперечувати проти виправлення або видалення персональних даних щодо суб’єкта даних або обмежувати їх обробку;
  • право подати скаргу до Органу;
  • Вся доступна інформація про джерело персональних даних, якщо вона не отримана від суб’єкта даних;
  • чи існує автоматизоване прийняття рішень, включаючи профілювання, як зазначено у статті 22 (1) і (4) GDPR, і, принаймні, у цих випадках, змістовну інформацію про процедуру, що використовується, а також значення та очікування наслідки такої обробки для цих осіб;
  • Якщо персональні дані передаються третій країні або міжнародній організації, ці особи мають право бути поінформованими про відповідні гарантії відповідно до статті 46 GDPR, які застосовуються до передачі.

Провайдер надасть копію оброблених персональних даних. Постачальник може стягувати розумну плату за додаткові примірники на запит відповідної особи, виходячи з адміністративних витрат. Якщо заявник подає заявку в електронній формі, інформація надається в електронній формі, яка зазвичай використовується, якщо заявник не вимагає іншого. Право на отримання цієї копії не повинно негативно впливати на права і свободи інших осіб.

б) Право на виправлення

Особи, чиї персональні дані обробляються Провайдером, мають право вимагати від Постачальника виправлення неточних персональних даних щодо них без невиправданої затримки. Враховуючи цілі обробки, ці особи мають право доповнити неповні персональні дані, у тому числі шляхом надання додаткової заяви.

в) Право на видалення

Особи, персональні дані яких обробляються Провайдером, мають право вимагати від Провайдера без невиправданої затримки видалити персональні дані, що стосуються їх, а Провайдер зобов'язаний без зайвої затримки видалити персональні дані, якщо надано одну з наступних причин. : >
  • Персональні дані більше не потрібні для цілей, для яких вони були зібрані або оброблені іншим чином;
  • згоду, на підставі якої оброблено дані, відкликається, і немає інших законних підстав для обробки;
  • буде заперечення щодо обробки відповідно до листа g) пункт i. нижче, і немає переважних законних причин для обробки, або буде заперечення відповідно до листа g) пункт ii. нижче;
  • Персональні дані були оброблені незаконно;
  • персональні дані повинні бути видалені для дотримання юридичних зобов'язань, встановлених законодавством Європейського Союзу або держави-члена, що застосовується до Постачальника;
  • персональні дані були зібрані у зв’язку з наданням послуг інформаційного суспільства відповідно до статті 8 (1) GDPR;

Якщо Постачальник опублікував персональні дані та зобов’язаний видалити їх відповідно до попереднього пункту, він вживає розумних заходів, включаючи технічні заходи, щоб повідомити інших контролерів, які обробляють такі персональні дані, що він є суб’єктом даних, враховуючи доступна технологія облікового запису та витрати на впровадження. просить видалити всі посилання, копії або реплікації цих персональних даних.

Наведені вище параграфи не застосовуються, якщо необхідна обробка:
  • для реалізації права на свободу вираження поглядів та інформації;
  • для виконання юридичного зобов'язання, яке вимагає обробки відповідно до законодавства Європейського Союзу або держави-члена, що застосовується до Постачальника, або для виконання завдання, що виконується в суспільних інтересах або під час виконання офіційних повноважень, наданих Постачальнику; < /li>
  • для цілей архівування в суспільних інтересах, для цілей наукових або історичних досліджень або для статистичних цілей відповідно до статті 89 (1) GDPR, якщо право на стирання може перешкоджати чи серйозно поставити під загрозу досягнення цілей цієї обробки; / li>
  • для визначення, виконання чи захисту судових позовів.

г) Право обмежити обробку

Особи, чиї персональні дані обробляються Провайдером, мають право Постачальником обмежити обробку в будь-якому з наведених нижче випадків
  • зазначені особи заперечують достовірність персональних даних протягом часу, необхідного для того, щоб Провайдер міг перевірити достовірність персональних даних;
  • обробка є незаконною, і ці особи відмовляються видалити персональні дані та просять обмежити їх використання;
  • Постачальник більше не потребує персональних даних для цілей обробки, але вимагає від них для визначення, виконання або захисту правових вимог;
  • буде заперечення щодо обробки відповідно до листа g) пункт i. нижче, доки не буде перевірено, чи законні причини Постачальника переважають законні причини зацікавленої особи;
Якщо обробка була обмежена відповідно до попереднього пункту, такі персональні дані, за винятком їх зберігання, можуть оброблятися лише за згодою зазначених осіб або з метою визначення, виконання чи захисту правових вимог, для захисту інших фізичних або юридичних осіб суспільний інтерес Європейського Союзу або держави-члена. Особа, яка досягла обмеження на обробку згідно з попереднім пунктом, повинна бути заздалегідь повідомлена Провайдером про те, що обмеження обробки буде знято.

д) Обов'язок Провайдера повідомити про ремонт, видалення та обмеження обробки

Постачальник повідомляє окремих одержувачів, яким були надані персональні дані, про будь-які виправлення або видалення персональних даних або обмеження обробки, здійснені відповідно до попередньої статті 8.5 GTC, за винятком випадків, коли це виявляється неможливим або вимагає непропорційних зусиль. Постачальник інформує суб'єктів даних цих одержувачів, якщо вони цього вимагають.

е) Право на передачу даних

чиї персональні дані обробляються Постачальник, має право отримувати персональні дані, що стосуються їх і які він надав Провайдеру, у структурованому, загальновживаному та машиночитаному форматі, а також право передавати ці дані іншому адміністратору без перешкод Постачальником за умови що та в тій мірі, в якій обробка виконується автоматично.

Здійснюючи своє право на перенесення даних відповідно до попереднього пункту, відповідні особи мають право на передачу персональних даних безпосередньо Постачальником до контролер, якщо це технічно можливо.

Здійснення права, зазначеного в цій статті, не впливає на право на видалення відповідно до листа в) вище. Це право не поширюється на обробку, необхідну для виконання завдання, що виконується в суспільних інтересах або для виконання офіційних повноважень, доручених Провайдеру.

Здійснення права, зазначеного в цій статті. не повинно негативно впливати на права і свободи інших.

ж) Право заперечити проти обробки

Особи, персональні дані яких обробляються Провайдером, мають право в будь-який час заперечити проти обробка персональних даних, які його стосуються
  • з причин, що стосуються їх особливої ​​ситуації щодо даних, зазначених у статті 8.2. пункт iii. GTC обробляються з метою наукових досліджень з метою покращення Додатка та якості Послуг на основі законної зацікавленості Постачальника в покращенні Застосунку (у цьому випадку Постачальник не обробляє далі ці персональні дані, якщо він не доведе серйозні законні причини для обробка; );
  • і обробляються для цілей прямого маркетингу, що включає профілювання, що стосується прямого маркетингу (у цьому випадку персональні дані більше не оброблятимуться для цих цілей).

з) Автоматичне прийняття індивідуальних рішень, включаючи профільування

Особи, чиї персональні дані обробляються Провайдером, мають право не бути суб’єктом будь-яких рішень на основі виключно на автоматизовану обробку, включаючи профілювання, яка має для нього юридичні наслідки або суттєво впливає на нього подібним чином. Це не застосовується, якщо це рішення:
  • необхідні для укладання або виконання Контракту;
  • дозволено законодавством Європейського Союзу або держави-члена, яке застосовується до Постачальника і яке також встановлює відповідні заходи для забезпечення захисту прав і свобод і законних інтересів зацікавлених осіб; або
  • ґрунтується на явній згоді суб’єкта даних.
У випадках, зазначених у пп i та iii. Провайдер вживає відповідних заходів для захисту прав і свобод та законних інтересів зацікавлених осіб, щонайменше права на людське втручання з боку Провайдера, права висловлювати свою думку та права оскаржити рішення.

i) Повідомлення про порушення особистої безпеки Якщо порушення персональних даних може призвести до високого ризику для прав і свобод осіб, Постачальник повідомить про порушення тим, чиї дані, та опише характер порушення персональних даних зрозумілою та простою мовою.

Постачальник повинен надати в повідомленні принаймні таку інформацію: ім’я та контактні дані Посадової особи із захисту даних або іншого контактного пункту, який може надати додаткову інформацію; опис ймовірних наслідків порушення персональних даних; опис заходів, які Постачальник вжив або запропонував вжити, щоб усунути порушення персональних даних, включаючи будь-які заходи для пом'якшення можливих негативних наслідків.

Повідомлення не потрібне, якщо будь-яка з наступних умов зустрічаються:
  • Постачальник запровадив відповідні технічні та організаційні заходи безпеки, і ці заходи були застосовані до особистих даних, які постраждали від порушення персональних даних, зокрема тих, що роблять такі дані незрозумілими для будь-кого, хто не має до них доступ, наприклад шифрування ;
  • Постачальник вжив подальших заходів, щоб гарантувати, що високий ризик для прав і свобод суб’єктів даних більше не може мати місце;
  • Це вимагало б непропорційних зусиль. У цьому випадку зацікавлені особи мають бути поінформовані таким же ефективним способом за допомогою публічного повідомлення або аналогічного заходу.

8.6. Додаткова інформація

Правова основа обробки персональних даних з метою, визначеною у статті 8.2. а) Загальні положення та умови - це необхідність цих даних для виконання прав та обов'язків, що випливають з Договору. Правова основа для обробки персональних даних з метою, зазначеною у статті 8.2. b) GTC – це згода фізичних осіб, яких стосуються відповідні персональні дані. Правова основа для обробки персональних даних з метою, зазначеною у статті 8.2. в) GTC є законним інтересом Постачальника в розробці Додатка та вдосконаленні Послуг. Правова основа для обробки персональних даних з метою, зазначеною у статті 8.2. г) Загальні положення та умови є необхідністю для виконання юридичних зобов'язань, які поширюються на Провайдера.

Персональні дані Постачальником обробляються виключно для внутрішніх потреб і без згоди Замовника він не має права надавати, передавати або надавати такі дані третім особам або разом з ними в обсязі, необхідному для цих цілей, за винятком випадків, коли розкриття такої інформації вимагається законом або компетентними органами.

Виняток становить необхідна передача наступних персональних даних таким особам, зазначеним у опублікованому списку в Додатку на вкладці GDPR.

Без шкоди для будь-яких інших засобів адміністративного або судового захисту, кожна особа має: чиї персональні дані обробляє Постачальник, право подати скаргу до одного з наглядових органів, яким є Управління із захисту персональних даних Чеської Республіки, якщо він вважає, що обробка його персональних даних суперечить закону.

9. Чинність та дієвість, Застосовне законодавство

Ці Загальні положення та умови набувають чинності 25 травня 2018 року.

Правові відносини за Угодою регулюються чеським законодавством . Однак у результаті такого вибору Споживач не позбавлений захисту, наданого йому положеннями закону, від яких не можна відступити за договором і які застосовувалися б за відсутності вибору права.

Для вашої зручності надано англійський переклад наступної сторінки. У разі конфліктів інтерпретацій переважає чеська версія.